Πίσω στις ιστορίες

Απεικονίζονται πάνω σε άμαξα από αριστερά προς δεξιά : Ισαάκ Νικολαΐδης, ένας άγνωστος, Λάζος Μανάβης, Παύλος Καραμπίδης και ο Αυγίδης Παύλος. Συλλογή Αυγίδη Παύλου.

Απεικονίζονται πάνω σε άμαξα από αριστερά προς δεξιά : Ισαάκ Νικολαΐδης, ένας άγνωστος, Λάζος Μανάβης, Παύλος Καραμπίδης και ο Αυγίδης Παύλος. Συλλογή Αυγίδη Παύλου.

Ομάδα ανδρών ποζάρει επάνω σε άμαξα με άλογο σε ανοιχτό δημόσιο χώρο, πιθανόν στη Θεσσαλονίκη κατά τη μεταπολεμική περίοδο. Ο Ισαάκ Νικολαΐδης, ο Λάζος Μανάβης, ο Παύλος Καραμπίδης και ο Παύλος Αυγίδης στέκονται με άνεση, φορώντας ρούχα εργασίας και καθημερινής ένδυσης, σε ένα στιγμιότυπο που φέρει τον ανεπιτήδευτο χαρακτήρα της εποχής. Το κάρο, ως μέσο μεταφοράς και εργασίας, μαρτυρά τη συνέχεια παραδοσιακών μορφών βιοπορισμού σε ένα αστικό περιβάλλον που τότε μεταβαλλόταν ταχύτατα. Η σύνθεση καταγράφει όψεις της καθημερινότητας των προσφύγων δεύτερης γενιάς, που πλέον ενσωματώνονταν πλήρως στον κοινωνικό ιστό.